måndag 16 januari 2012

Werun Ab

Asså shiiiit!!

Jag skickade ett mail till en av bloggarna på Werun, men hade råkat skicka direkt till Werun Ab och herregud vilken attetyd de har...

Jag skickade och frågade om han/hon i fråga var intresserad av ett samarbete med Timstore.se och fick detta svar:

"Nej tack!
Ring till DN elller Aftonbladet och kolla om dom är intresserade av samma deal!"
Då svarade jag:
"Meningen var nog att jag skulle skickat detta till någon bloggare inte direkt till er. :)
Trevlig attetyd ni har ändå.."
Deras vackra svar på det:
"Ännu värre om ni hade gjort det! Men våra bloggare är inte så lättlurade."
Eeh jaha tänker jag nu då?
Jag erbjöd superpris på smycken mot att han/hon skrev några rader om Timstore.se?
Hur vill de att man ska gå tillväga för att nå ut till kunder när man är ny och inte har några pengar att lägga på marknadsföring?
......
Åååååh nu skrev de ännu  mer skitsaker..
Kunde de inte bara svarat och sagt: "Ni måste ha skickat fel."
Då hade jag bara kunnat bett om ursäkt och sedan skickat till rätt preson och sen kan väl den personen få avgöra om det är en så himla dålig deal..
Ni bloggare som har eller kommer ha samarbeten med mig, tycker ni verkligen att det är så himla dåligt? 
Keela.se tillexempel fick en gratis plånbok en ring och lite grejer..
Jag har sponsrat med huuur många smycken som helst till tävlingar på bloggar, julkalendet hit och födelsedagstävlingar dit..

Suck..
Jag tycker verkligen att det är jättetråkigt att bli bemött på detta sätter när jag vet att jag inte förtjänar det..
Nu i helgen har jag startat minst 5 nya samarbeten med bloggare som kommer få hem gratis grejer och dessutom kommer de få synas på Timstore.se. Det är väl inte en så himla kass deal?

Nej usch vad jag är på dåligt humör nu tack vare DIG på Werun Ab som svarade på mitt mail..

Ingen Puss i slutet på detta inlägg inte..

3 kommentarer:

  1. Fy fan vilka idioter..

    SvaraRadera
  2. Jag har varit med i massor av tävlignar som olika bloggare och du själv har haft. Så jag vet att du är generös med grejer. ;)

    SvaraRadera