onsdag 4 januari 2012

Fynd.

Hittade en skinnkjol som jag började sy på för några månader sedan, ända problemet är att jag måste pröva den på någon så jag ser hur den sitter.

Kan inte prova på mig själv för då blir det inte bra..
Jag ser inte allting då.. humm..

Kanske ska kolla med Joanna (om du läser detta så vet du vad som väntar) om hon har lust att hjälpa mig någon dag. :)

Hade varit kul att få in det första TIM-plagger på Timstore.se. :)

Jag har en massa tyg hemma och en massa idéer om plagg som jag vill sy. :)
Blev ju aldrig färdig med min nyårsklänning för jag la ner den när det inte riktigt blev som jag hade tänkt.
Men det kanske är en klänning som är precis som någon annan tänkt. :) Vem vet. :)

Nej nu ska jag gå och lägga mig jämte Robbe i soffan och kramas, han ropar på mig. :)

Ta hand om er!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar