söndag 22 januari 2012

Min helg

Jag har haft en väldigt lugn och mysig helg. :)
Har fått träffa både Robbans föräldara plus Emma, Mamma och Magnus, Pappa och Anna. Nu saknas bara Ante och min underbara bror Tommy sen har jag träffat alla mina närmaste i familjen denna helgen. :)

Jag har även fått en ett sjukt snyggt armband till Timstore.se!
Kommer lägga upp det på hemsidan imorgon. :)

Men man kan ju säga som såhär: Är man ett big fan av Niayalas armband så kommer man gilla de som kommer upp på hemsidan imorgon! ;)
Men dessa kommer inte kosta ens i närheten av vad de armbanden gör.
Man kan ju få betala 4-5-600dollar och uppåt för de armbanden!

Så håll utkik på hemsidan imorgon! :)

Iaf, jag har varit på Bamsegympan idag igen. :)
Nästa vecka kommer huvudledaren att vara borta så då är det jag och en annan tjej som ska få hålla i passet helt själva! ^^,
Spännande med tanke på att idag var min andra gång jag var med. :P

Men jag har på Bamseutbildning i Skövde den 25 eller 26 februari. ;) Måste kolla upp vilken dag det var. :P
Det ska bli jätteroligt! :D

ååh visst ja!

Idag har jag kollar på Spirit!! Den filmen är så himla mysig. :P
Det är en tecknad film som handlar om hästar. ^^, Hur mysigt som helst! :D
Robban tyckte dock att den var mindre bra. Undra varför? ;)

eeh. Vad mer kan jag säga om min otroligt dåligt uppdaterade helg... Humm. :P

Kanske skriver igen lite senare. Jag har ju en viss tendens till att bloggbajsa när jag väl är igång och bloggar. :)

Ha en fortsatt bra söndagskväll!

Puss

1 kommentar:

  1. Jag vill se armbandet nu!!

    Älskar Nialayas armband, de är så himla fina!

    Lägg upp dem nu! :D

    SvaraRadera