fredag 6 januari 2012

Nattjobb

Sitter här och förberede alla nyheter som kommer komma upp på Timstore.se efter rean. :)
Allt kan jag ju tyvärr inte rea ut till superpris, då skulle jag inte gå runt. :P

Vill även påminna er som är intresserade av armband klo att köpa den snarast, finns inte många kvar i lager och kommer från och med måndag höja priset på den varan.
Lite tråkigt, men så är livet. Finns andra hemsidor som säljer den från 3 gånger så mycket och uppåt, så jag skäms inte att höja mitt pris lite när jag ändå knappt gör någon vinst på den.
Det kommer inte vara någon drastisk ökning, men den kommer komma över hundrasträcket..
(Kostar 99kr nu)

Så ett insider tips, köp den HÄR och nu!


Själv har jag det i guldfärg och det är lätt utan tvekan det snyggaste armbandet som jag någonsin ägt! :) Helt klart mitt bästa köp. :)

Jag har även lagt upp Ugglan på hemsidan, men den finns ännu inte tillgänglig att köpa innan måndag. :)

Men passa på att handla nu om ni hittar någonting som ni vill ha, det är ju ändå fri frakt så ni behöver inte oroa er för dubbla frakter. :)

Blabla.. ^^,

Nu ska jag fixa lite med ett halsband som är en Lyckoamulett.. Spännande.. ^^,

Ha en bra kväll eller natt kanske man ska säga. :)

Själv ska jag slå på tvn nu så man kan se lite hockey i bakgrunden. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar