fredag 27 januari 2012

Min fredag..

Dagen började givetvis med sovmorgon. ;)
Sen har det bara rullat på, diskmaskinen är igång och städningen är i full gång. :)

Ska dock ta en paus från alla om en stund och kolla på lite vampire diaries. ;)

Sen blir det städ igen och lite till städ och sen får vi se om det är klart till Robbe kommer hem eller om han får ta tag i sin egen skit. ;)
Kanske hjälper honom liite. ;)

Ska få bort alla mina grejer först.
Som vanligt liggar halva lagret av Timstore.se på vardagsrumms bordet så jag får väl packa undan allt igen. ^^,

Jag plockar fram och pillar en stund och sen plockar jag in, så är allt rent och snyggt ett tag och sen fram igen. ;) haha

Men det är så det är när man vill visa vänner, fota produkter och bara ha allmän koll på vad man har. :P

Jaja. Ska ta lite foton på de nya örhängena idag med. :)
Det är helt vanliga pärlor i lite roliga färger. :)

Jaja, i hörs sen! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar