torsdag 26 januari 2012

Ge en gåva..

Rädda Barnens vision är en värld där Barnkonventionen är förverkligad och alla barns rättigheter tillgodosedda.

Det är en värld
  • som respekterar och värdesätter varje barn.
  • som lyssnar till - och lär av - barn
  • som ger varje barn framtidstro och möjligheter.
Rädda Barnen agerar när barns rättigheter kränks.
Vi väcker opinion i barnrättsfrågor och påverkar makthavare
- från kommuner till FN.       

Belopp kan du välja själv och alla gåvor är bättre än inga alls.

Alla gåvor går oavkortat till Rädda Barnen!

Jag kommer lägga upp denna knappen i menyn till höger så ni kan hitta den när ni vill.
Och nej jag tjänar ingenting på detta. Jag sprang bara på "knappen" när jag gjorde andra saker och tänkte att det var min tur att hjälpa till lite. :)

Kommer även lägga upp en knapp på Timstore.se så alla som är inne där och kikar får chansen att hjälpa till de med. :)


Ge en gåva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar