fredag 27 januari 2012

Tss

Plutmage my ass...

Jag är tjock!
Nu har jag dessutom två bevis..

För ca 3 veckor sedan gick mina favorit jeans sönder i knappen, jag tänkte inte så mycket mer på det utan började använda skärp..

Men så igår sa jag till Robban att jag inte vet vad jag skulle göra om mina andra favorit jeans gick sönder.. Köpa ny troligtvis men jag är så kräsen..

Och så idag!

Här är jag i full gång med att busa och jaga Judith runt i lägenheten och kommer ut på vårt nylagda parkettgolv... Där halkar jag till och när jag ska resa mig upp så har jag gjort världens största reva i röven på mina andra favorit jeans.. Så nu är jag byxlös.. :(

Jäkla skit också..

Så nu måste jag gå ner lite för att komma i mina andra jeans för alla är lite för små.. :((

Deprimerad..

Kolla bara på dessa byxor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar