onsdag 4 januari 2012

Pain

Har haft så sjukt ont i kroppen sen i lördags...
Kanske hade någonting att göra med att jag var vaken halva natten.. Kanske..

Det sätter sina spår i en dålig kropp som min. :(
blä för dig kroppen..

Men men..

Jag och Robbe köpte en bänkdisk igår. Asfin. :)
Den är silvergår och sitter som en smäck på diskbänken. :P

Spenderade även större delen av gårdagen med min Bror. :)
Två vändor till Siba och två vändor hem till honom. :)

Fick bland annat träffa hans nya katt. :)
Mys!

Meen nu ska vi prata om idag. :)

Har tagit en massa foton på produkter till Timstore.se.
Många av dem finns redan ute på hemsidan och andra kommer ut i veckan eller under kvällen. :)

Jag vill även påpeka att rean slutar på söndag så passa på att shoppa som galningar till sjuka priser. :)

Sen ska jag iväg till posten och hämta ut lite mer smycken när Robbe kommer hem med bilen.
Hoppas på att min underbara Uggla kommer idag för då kommer jag skrika högt och slänga ut den på hemsidan med en gång! :D

Jag längtar så efter att få visa er hur himla fin den är! :D

Brr.. ^^,

Ska stirra på dörren nu så kanske Robbe kommer fortare!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar