måndag 9 januari 2012

Kuckilurar

Här sitter jag och funderar på slogans till Timstore.se.

Har kommit på några bra, men vi får väl se vad "bossen" har att säga när han kommer hem. :P
Han brukar vara bra på att säga vad han tycker. ^^,

Ni glömmer väl inte att idag är sista dagen på "mellandags"-rean?
Någon gång under dagen kommer jag även att fixa priset på Armband klo som nu kommer kosta 129kr istället för 99kr.
Så är du intresserad av detta så skynda dig innan jag hinner byta pris. :)

Anledningen till detta är som sagt att jag inte har så stora marginalet på detta armband och har sett konkurrenter som säljer detta armband för 2-3 gånger så mycket. När jag höjer priset till 129kr kommer Timstore.se ändå vara billigast på denna varan (hittar ni detta armband på någon hemsida billigare så hör gärna av er). Och det med hästlängder.

Hoppas att ni förstår mig. :)

Ni kan ju ange rabattkoden "sarahjelm" så får ni 15% rabatt. ;)


Ska jobba mer på min slogan nu. :)

Ha en bra dag!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar