torsdag 19 januari 2012

Latmask

Jag har verkligen legat på latsidan när det kommer till bloggen de senaste dagarna. :P
Har inte mått så bra så jag har inte orkat prioritera att blogga.
Men nu är det lite bättre igen. :)

Var och gymmade med Joanna en sväng igår. Det gick väl sådär.
Hade så ont i axlarna så det blev mest övningar för att mjuka upp dem och lite mage. :)
Men nästa gång ska jag försöka "träna" när jag är där. :P haha

Sen igår på kvällen så var vi i Kinna och hälsade på Mamma och Magnus. :)

Och sen då.. Humm..

Idag blir det min sista lektion på kvällskursen. :)
Ska lämna in tentan på måndag så får nog sätta igång med detta snart. :P
Har haft hela julen på mig, men bara skjutit på det. :P

Samma visa varje gång. :P haha

Men nu ska jag krypa ner i soffan ordentligt och kika på tv en stund. :)

Ha en bra dag ! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar