söndag 15 januari 2012

Hemma. :)

Hemma från kalaset och hemma från Toni och Michaela. :)
Jag var ju bara tvungen att se Michaelas nya fina naglar som hon gjorde igår. ^^,
Jag vill meeed!
Men mina naglar bli så himla sköra och dåliga efteråt så jag tycker inte att det är värt de.
I så fall får man göra naglarna gång på gång och det har jag inte ekonomi till. :P

Så jag får nöja mig med mina stumpar som de är. :P
Sätter på lite nagelfoli när jag tröttnat totalt. :)

....

Jag försöker hitta mina basringar så jag kan tillverka lite ringar, men jag har letat överallt men de är borta..

Vet inte vart mer jag ska leta när jag kollat på alla ställen jag kan tänka mig typ tre gånger..
Jag vill ju göra ringarna NU!

Vill få upp dem på hemsidan imorgon innan jag börjar jobba..
Men vi får väl se om jag lyckas lösa det. :P

Ska leta lite till nu. :)

Undertiden kan ni ju shoppa loss på Timstore.se ändå. ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar