måndag 9 januari 2012

Lördag och Söndag

Hejsan. :)

Dålig på att uppdatera igår. :( Förlåt för det. :P

Kan inte blogga på jobbet mera för blogspot har ändrat någonting som inte webbläsaren på gymmet klarar av och jag kan inte direkt uppdatera den datorn. :P

Så jag får bli utan bloggande på gymmet :P

Uscha, jag mådde så dåligt igår när jag jobbade. :( Det var så himla kallt och jag frös som bara den.

Var där ganska tidigt och städade först och sen gick jag upp och solade en stund, då var det varmt.
Men sen satter jag mig i receptionen och trodde jag skulle bli till en glasspinne. :P

Fryser som bara den nu också men nu är jag hemma. :( Tror jag håller på att bli förkyld igen. :(
Jag kan verkligen inte hålla mig frisk länge. :( Blää.

Men men..

Jag och Robbe håller på att ända utseendet på Timstore.se.
Robbe tyckte att det skulle bli lite mer stilren och lättare att hitta saker så nu är det på rullning. :)

Ni får gärna säga vad ni tycker sen. :)

Ber om ursäkt för eventuella problem på hemsidan nu igår och idag, har tydligen inte gått att logga in med mera. Så på grund av detta så förlänger vi rean till imorgon istället. :)

Robbe jobbar för fullt med att försöka fixa allt nu så jag säger till när allt är som det ska igen. :)

Tills dess..

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar