tisdag 31 januari 2012

Mammor och minimodeller

Kollar på mammor och minimodeller just nu.
Missade det igår så vill kika på det nu. :)

Tycker det är lite sjukt hur mycket endel sminkar sina barn.....

Usch..

Visst att jag började sminka mig lite när jag var 10, men min mamma hjälpte ju iaf inte mig. :P

Mina föräldrar var verkligen inte glada över att jag använde smink. :P

Det var en kamp varje dag. Haha

Men, visst det kanske inte var så snyggt eller nödvändigt. Jag tycker iaf det nu, men då var det ett måste. :P
Glitter, rosa, grönt... Herregud så man såg ut!

Jaja..

Nuförtiden sminkar jag mig inte så mycket om jag inte ska göra nått speciellt.

Täcker typ alltid över finnar och mörka ringar och använder rouge och mascara.
På fest blir det lite kajal och ögonskugga med. ;)

Men men. Ska kika vidare nu. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar