lördag 7 januari 2012

Fredag

Vilken superdag. :)
Vaknade av ett sms från min bror som frågade om vi skulle grilla idag.
Det var strålande sol och ganska varmt ute mitt på dagen så det var inte ett så svårt beslut. :P

Och fasiken så gott det blev! :D

Potatisgratäng, ytterfilé och rödvinssås. :) nom nom.

Sen smsar min pappa och undrar om vi ska med på bio!

Ja klart! :D

Så det blev The girl with the dragon tattoo (sorry om jag stavat fel) och den var jättebra! :)
2h 38 min gick fort! :)

Sen blev det pizza efter det och nu sitter jag och Robbe i soffan och tar det lugnt. :)

Jag ska upp och jobba imorgon så det blir nog sängen för mig snart så jag orkar. :)
Har inte gått upp så tidigt precis de senaste dagarna. ^^,

Men men.

Hoppas eran fredag har varit toppen! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar