måndag 23 januari 2012

Tentan

En del av kommentaren från förstadelen på tentan:

"Nu har jag granskat din flaska, och jag kan meddela att du är godkänd på den här delen av uppgiften, med plus i kanten dessutom. Det syns att du lagt ned en del arbete med din flaska. Du måste ha pillat en hel del för att kunna skapa alla detaljer som kork, återgivning av botten mm. Vanligtvis när man gör toningar på den här typen av objekt som har olika tydliga delar, som kork och flaskkropp, brukar man skapa flera Gradient Mesh-nätverk (en för varje del), och jag är imponerad av hur mycket du har gjort med endast ett nät. ...... "

Jag är supernöjd över all kritik som jag har fått på alla tentorna hittills. :P
Men kan inte vara annat än stolt! :D haha

Har skickat in den sista delen på tentan idag med, så vi får hoppas att det går lika bra på den. :)
Känns dock inte lika bra med denna.. Men det får väl gå.. :P

...

Har suttit och kollat på lite nya armband till Timstore.se idag med. :)
Vi får väl helt enkelt se om jag beställer hem lite fler imorgon. ;) hehe

Ska kolla på tv nu och sen blir det sängen med hjärtat!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar