torsdag 26 januari 2012

Bara några dagar kvar

Nu är det inte långt kvar tills timstore.se har funnits i hela 6 månader redan!

Det är helt fantastiskt hur fort tiden går. :P

I nästa halvår ska jag satsa mer på marknadsföring, att komma ut till fler kunder, och få folk att känna igen timstore.se och komma ihåg namnet!

Det är ändå ett rätt udda namn som kan vara svårt att komma ihåg, men jag ska kämpa på.

Första stolpen i detta andra halvåret blir såklart mässan på åhaga!
Som jag hoppas att ni alla skrivit in i era kalendrar. (19e feb)

Kommer bli så himla roligt att komma ut och träffa er. :)

Hoppas även på att få träffa lite fler bekanta ansikten från gymnasiet och alla möjliga. :P

Jag känner ju endel som ska ta studenten i år så ni måste komma!

Kan ju även meddela att jag ännu inte är tingad för någon balklänning, så om du vill att jag ska sy din så kan du höra av dig. :)
En fördel är att du bor nära så vi kan träffas några gången för prövning. :)

Jag kan lägga upp lite klänningar som jag sytt senare så kan ni få se! :)

Men men, nu är det bara massa text och inga bilder igen. :P
Typiskt mig. ^^,
Jag får rota igenom mobilen en stund och se om jag hittar nått. ;)

Varsågoda, här har ni en bild på mig och Tobbe. :)
Klänningen har jag självklart sytt själv, samma med Tobes slips. :)
Slipsen var typ svårare än hela min klänning.. Haha
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar