måndag 23 januari 2012

Blond..

Ibland saknar jag mitt blonda hår.
Men jag hör till den typen av människor som inte förstår att vi borde vara nöjda utan vill förbättra.

Som endel av er vet så är jag inte riktigt nöjd nu heller..
Jag vill ha lite ljusare hår, bara lite varmare ton på håret..

Gaaah!
Jag blir galen på mig själv ibland. :P
Så tänker jag "men jag ska bara göra detta och sen är jag nöjd".. Och så blir det inte som lilla jag har tänkt. Suck.

Men nu ska jag bara göra lite ljusare slingor till och sen slänga i en toning i håret och så får jag vara nöjd ett tag. :P

Saknar dock håret på bilden nedan, och jag fattar inte hur jag lyckades fixa så fina lockar i håret!

Men men, nu ligger jag i sängen och väntat på Robban.
Han håller på att fixa hemsidan till ett företag som heter "Billy and I".
Ni kan kika in dem på Facebook om ni är nyfikna och sen får ni kolla på hemsidan när den är klar. :)

Jaja nog om allt. Här kommer bilden. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar