onsdag 11 januari 2012

Snart blir det tävling

Jag kommer snart dra igång en tävling i samarbete med Timstore.se!
Så om ni är intresserad så kika in lite senare under dagen. ;)

Jag har skickat tävlingsförslaget till min sambo så han kan läga igenom och se om allt ser korrekt ut. :P
Eftersom jag har dyslexi (som ni kanske märker ibland när jag stavar lite tokigt) så vill jag alltid att han ska läsa igenom allt innan jag skickar ut nyhetsbrev eller lägger upp texter på hemsidan. :)

Det har dock förekommit en hel del stavfel i de texter som jag lagt  upp på hemsidan. ^^,
Men då har jag snälla vänner och familjemedlemmar som skickar sms eller mail till mig och påpekar att det inte riktigt är som det ska. ^^,

Jag kanske ska ha en tävlig där den som hittar mest stavfel på Timstore.se vinner. ^^,
Då kanske jag blir av med alla fel en gång för alla. :P

Fast vadå egentligen, det är ju min hemsida och den ska ju spegla mig och jag är verkligen inte perfekt så vad gör lite stavfel här och var? ;)

.....

Okej, nu har jag funderat lite, och om du hittar någonting som är felstavat på Timstore.se så skickar jag med ett presentkort på 50kr när du lägger en order. :)

Deal?

Alltid kul att få "belöna" er. :P

I helgen hade vi problem med att skapa nya konton och då var det en tjej som hörde av sig till mig och hon fick ett extra smycke och ett paket med nagelfolie. :) Det var väl rätt snällt av mig?

Jag kan ibland om jag vill. ^^,

Nej nu ska jag försöka få liv i min kamera igen...
Den har fryst bilden och försvinner inte ens när jag stänger av kameran.. :(

Hoppas inte jag lyckats göra sönder den redan..
Tur dock att jag har försäkring på den så jag får ut en ny om det skulle vara någonting. :)

Men jag hoppas och tror att när jag går fram till den nu så är den svart som natten som den borde vara när den är avstängd. :)
Usch jag har haft mycket problem med min kamera och mitt minneskort det senaste..
Sluta nu kameraguden. Okej?

Tjingeling på er.

Puss

2 kommentarer:

  1. Vad synd för oss dyslektiker som inte kan vara med på din tävling.
    Vist är det underbart med stav fel .

    SvaraRadera
  2. Haha ja det är sant. :) Jag får komma på en tävling för dyslektiker också. ;) Kan ju inte diskriminera någon. :P

    SvaraRadera