fredag 27 januari 2012

Bättre lycka denna gång?

Som ni kanske vet så skickade jag lite smycken till Kissie för några veckor sedan..
Inte hört ett pip om dem i hennes blogg så antingen så var det inte rätt adress eller så sket hon i att nämna dem..

Men nu har jag testat lyckan på en annan lite större bloggare Isabelle Strömberg om ni vet vem hon är?
Hon är iaf en jättesöt tjej och jag hoppas att hon får hem smyckena och kan skriva några rader om dem. :)

För vad ska annars en nyföretagare satsa på?
På nått sätt måste jag ju komma ut till min målgrupp och visa att jag finns. :)

Vad är bättre än att samarbeta med olika bloggare?

Många vänder sig själva till mig och är intresserade av samarbeten, men oftast då är det lite mindre bloggar som kanske bara har några hundra läsare. (Inte för att min blogg är så mycket större) Men de flesta som läser min blogg känner mig (tror jag) och köper genom mig och inte genom hemsidan.
Jag vill att Timstore.se ska komma ut och att folka ska börja känna igen namnet och då behöver jag hjälp och så är det bara. :)

Så från och med nu så får alla som skriver om Timstore.se eller lägger en bannern på er hemsida eller blogg en extra gåva när ni lägger en order. :)

Skicka då bara ett mail till mig innan du lägger din order och länka till inlägget så jag hinner läsa det eller kolla innan jag packar din order. För jag är snabb. ;) Vill ha ut allt så fort som möjligt! :)

Gåvan kommer givetvis variera från blogg till blogg. Ex. Du kanske tidigare har skrivit ett inlägg om smycken som du vill ha och sedan ett till om smycken som du beställt, eller så kanske du bara lägger upp bannern på din sida. :)
Alla sätt är bra sätt! :)

Ser jag även att det genom din sida har genererat många besökare så kanske jag skickar med någonting extra fint! :)

Jaja nog om detta!

Skriver ni om Timstore.se så kan ni skicka ett mail till Info@timstore.se och länka inlägget iaf. :)

Nu ska jag börja med maten så den är klart tills Toni och Michaela dyker upp om en stund. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar