måndag 23 januari 2012

Jag bli galen

Nu har jag suttit oavbrutet och grejat med tentan hur länge som helst..
Men inte blir jag nöjd inte. :(

Min absolut sista uppgift i kursen och jag är inte nöjd! Skit också!

Ska jag börja om från börja eller gå vidare med det jag har gjort?
Jag är så himla velig.

Och när blev det märk ute liksom?

Blää. Så ska Robban jobba över idag med fast han kommer nog snart hem ändå för han har redan jobbar över i 1h.. Humm..

Babbel babbel..

För väl försöka avsluta detta nu. Kanske ska spara en gång med ifall någonting skulle hända med datorn. :P

Aja, jag lägger upp en liten smygtitt på det jag gjort.

Hörs senare. :)
Puss

1 kommentar:

  1. Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom . om inte så finns det en ny chans igen :)

    SvaraRadera