måndag 23 januari 2012

Timstore

Ni har väl inte missat att timstore.se firar 6 månader den 26e?
Eller var det 29e? Humm iaf. Det har gått sjukt fort! :D

Det kommer naturligtvis att firas ordentligt!
Dessutom kommer de två tävlingarna som är i samarbete med Facebook att avgöras till helgen. :)

Så om ni inte deltar än så in och delta. :)
Sök på This is me så kommer du till gruppen. :)
Kan länka när jag sätter mig vid datorn sen. :)

Jag är iallafall så himla stolt över hur bra och fin hemsidan har blivit och större och bättre kommer vi bli! :D

Ska försöka böja med min tenta ni. Men jag har ingen inspiration till andra delen.. Sjukt jobbigt. Kan inte slänga ihop någon skit som jag inte kan stå för heller..

Men men det löser väl sig, jag har ju halva dagen kvar.. Hehe. ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar