torsdag 19 januari 2012

Torsdag

Har varit iväg på sista tillfället på kvällskursen..
Tråkigt att det redan är över. :(

Hade velat gå en fortsättningskurs, men jag har inte hittat någon.
Men vi får väl se, ska söka lite kurser till hösten igen. :)

Det kanske blir någonting helt annat.. ^^,

Hade planerat att börja på min tenat nu som ska vara inlämnad innan den 23....
Men jag och Robban satte på en film istället. ;)

Typiskt att den skulle vara så himla bra också så jag var tvungen att kolla klart. ;)

Immortals hette den iaf och handlade om lite gudar, pilbågar, orakel, krig och andra spännande saker. ^^,

Tur att jag och Robban har så lika smak när det kommer till film. :)
Eller ja, jag har samma smak som honom, men ibland har han inte samma smak som mig. :P
Han är inte så förtjust i alla tjejfilmer som jag vill se ibland. Hehe. :P

Men oftast kikar vi på film som båda vill se! :)
Och det är bra film med! :D

Vi har bara totalmissat en gång. ^^, Det var Robban som valde film den gången och han hade somnat redan efter 5 min typ och jag stängde av filmen efter typ 10.... Värdelös..

Men men, ska väl öppna programet iaf och börja förbereda mig för tentan. :P
Alltid en start. ^^,

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar