torsdag 17 november 2011

Torsdag.

Nu var det torsdag igen och dags för skola. :)
Det är skönt att få ett bryt ifrån vardagen och koncentrera sig på att lära sig ett nytt program. :)

Har kollat på en massa nya smycken denna veckan som jag funderar på att beställa hem till början av nästa år. :)
Men det kommer ju självklart en massa nyheter innan jul också så ni behöver inte oroa er. ;)

Men har hittat aaas  mycket fina saker som jag tror att ni kommer älska! :D

På tal om Timstore.se så fick jag upp en banner här på bloggen igår som är direktlänkad till Timstore.se. :)
Det är nästan samma bild som hembilden på hemsidan. :)

Jag vill att det ska bli lätt för er att hitta dit ni ska. :)

Men men.

Vad skulle ni läsare tycka var en rolig tävlig? Vill köra igång med en tävling här på bloggen för er. Men jag har så dålig fantasi. :P

Bomba inboxen på info@timstore.se eller kommentera detta inlägg med era idéer. :)

Nu ska jag fixa mitt hår, för jag kom nyss ut ur duschen så det står åt alla håll. :P

Ta hand om er så hörs vi snart. ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar