söndag 20 november 2011

Fortfarande sjuk.

Idag är min hals som en stor klump..
Det gör ont och är svårt att svälja. Dessutom börjar min näsa bli täppt så jag måste andas med munnen och då blir den supertorr och då gör det ännu ondare att svälja..
Tycker faktiskt lite synd om mig idag. :(

Hade planerat att åka ut till Hillard och pyssla lite med hästarna idag.
Är så sjukt sugen på att rida! Men de är inte inridna än så det dröjer ett litet tag innan jag vågar mig upp på deras hästryggar iaf. :P
Kommer bli så himla härligt när det väl går att rida på dem.
Asså de är så söta!

Skulle vilja lägga upp en bild på dem nu, men jag bloggar från mobilen och har inga bilder på dem här. /: kanske slänger upp en bild senare. :)

Nu är jag ännu mer sugen på att åka!
Kanske blir en sväng ändå! Vi får se. :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar