onsdag 9 november 2011

Ingen bra dag..

Nej detta är ingen bra dag alls. :(
Har så sjukt ont i min nacke och mina axlar..
Gillar inte att jag ska behöva lida dagen efter jag varit i Ullared..

Gick i flera timmar i sträck och satt i bilen och körde länge så egentligen får jag skylla mig själv för jag vet att det blir såhär då. Men jag vill kunna göra saker som alla andra kan med..

Jag tror att det kan vara svårt för er som inte har några som helst problem med kroppen att förstå att jag kan få ont av att ha på mig min vinterjacka i 10 min, eller att gå en promenad på mer än 1km...
Jag trottsade till och med kylan igår och hade på mig min sommarjacka, men jag fick ont ändå även fast jag tog det lugnt och försökte att inte stressa.

Det är rätt sjukt egentligen så bråttom alla har inne på gekås..
Jag gick däri godanro med min kundvagn och rätt som det är så blåser det till i håret och någon springer förbi, eller kör på mig..

Men jag hade det ganska bra ändå faktiskt. :P Låter som jag mest klagar men det var skönt att komma iväg på lite äventyr. :P haha

Ska kolla på tv en stund och sen ska jag städa så mycket som jag orkar! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar