tisdag 29 november 2011

Snipp Snipp

Stackars lilla Janne..
Vi har varit hos vetrinären idag.
Det var dags att kastrera honom. Snipp snipp...

Han har varit lite groggy ända sedan vi kom hem. Det har sett lite kul ut men jag har inte haft hjärta att skratta åt honom. :P Nu kan jag dra på munnen lite för han är lite bättre. :)

Jag har även gjort lite smycken som kommer finnas på julmarknaden. :) Ska göra lite flera imorgon.

Sen har jag varit på en shoppingtur, har köpt ett "kakfat" i tre våningar till marknaden, sen kommer jag självklart använda den hemma, men först och främst på marknaden. :)
Har även köpt en gammal bok, en superstor krona och lite andra fina saker med. :)

Ska ta lite kort när allt har kommit på plats. :D

Vi har julstädat och julpyntat en del idag med! :)
MYS! :D

Nu ska jag kolla på tv och umgås med Robbe och missarna. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar