onsdag 23 november 2011

Jobb - Sola - Svaneholm

Svaneholm? vart ligger det egentligen.. Är inte det långt från stan?
Aja dit ska jag iaf idag och hämta en ljuskrona som jag köpte på Borås Loppis. :)

Men innan det så ska jag upp till gymmet och jobba lite. :) Idag blir det städning av alla squash hallar, stora salen, spinningsalen och båda omklädningsrummen.
Det värsta är herrarnas omklädningsrum.....
Man fasar varje gång man går in till duscharna, dels för att det kanske står en gubbe där som inte brytt sig om att jag vrålade "här kommer jag" när jag gick in eller så möts man av..... kroppshåret i brunnarna!

Jag ska ärligt säga att jag tycker det är skitjobbigt att städa damernas duschar för där är det också hår, men det kommer mest från huvudet och det är inte så farligt om man jämnför med herrarnas.. Där är det så mycket hår och allt är kort, tjockt och svart.. *grimas*

Men men, någon måste ju städa bort det..
För det mesta så brukar Putte redan ha tagit herrarnas innan jag kommer och då blir jag väldigt glad. :)
Men ibland hinner han inte det och då är det bara till att bita ihop..

Men men. Nog om kroppshår nu...

Efter att jag har städat så blir det nog en sväng in i solariet när jag ändå är uppe på gymmet. :)
Kanske en sväng in i bastun med om jag orkar. :P



Nu ska jag kika på smycken till Timstore.se!

Tjoflöjt!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar