lördag 19 november 2011

Funderingar

Sitter och funderar på om jag någonsin kommer nöja mig med min hårfärg...
Det är för ljust, det är för mörk, kunde varit lite varmare, det är för rött, det är för gult.. Blablabla...

Just nu vill jag bara ha liiite ljusare hår och sen tror jag att jag kommer vara nöjd en stund. :P haha

Någonting mellan dessa två bilderna:

Lite ljusare..

Liiite mörkare.

Förstår ni typ vilken färg jag är ute efter då?
Vill ha lite ljusbrun-mörkblond-cremefärg..
Det ska väl inte vara så svårt att få?
haha^^,

Undra hur många gånger jag färgar mitt hår det senaste halvåret.
Eller hur många nyanser jag har haft..
Än så länge har väl ingenting varit jättefult, det är bara det att jag verkligen inte fått den färgen som jag har förväntat mig. :P haha

Men men.

Ska kolla vidare på The long weekend. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar