måndag 21 november 2011

Lalala

Jag och Robban skulle spendera lite kvaitetstid ihop och kolla på film och mysa ikväll.
Det är bara det att Robban somnade efter typ 10 min in i filmen, så nu sitter jag här och lyssnar på hans lite pipande näsa när han andras. :)

Men men, ingenting gör väl det. Jag väcker honom sen när jag valt en ny film och tvingar honom att massera mig hela filmen! Moaha!
Nee.. Men kanske väcker honom sen så han kan sova ikväll. :)

Hoppas han är pigg nog imorgon för att orka åka och jobba.. Det är som värst på nätterna tyvärr. /: Han hostar som tusan då. Skitjobbigt. /:

Borde nästan ta ett kort på honom nu så ni får se hur söt han är. :P Men jag tror inte att han skulle bli så glad då. ^^,

Ni kan ist få se ett av mina favoritkort på honom! :)


Åh så snygg så man blir galen! :D

Ska hitta en film nu!

Ta hand om er!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar