fredag 11 november 2011

Tävlingar

Från och med den 25e November kommer jag dra en vinnare varje fredag fram till jul som vinner ett smycke eller ett presentkort ifrån Timstore.se.
Allt du behöver göra för att vara med i utlottningen är att gilla This Is Me på facebook.

Ni har väl inte missat tävlingen på facebook som avslutas imorgon?
Om inte så kan ni gå in och tävla HÄR. :)

Där kan man välja ett valfritt smycke ifrån Timstore.se.

Det är mycket tävlningar nu, men jag vet vad jag tycker om och är roligt och ju fler tävlingar vi har ju större chans är det för dig att vinna! :D

Jaja nog om det!

Jag har varit i skolan idag igen. :) KUL! :P
Illustrator är ganska så lika några av de program som jag arbetat i innan, så det är ganska lätt att lära sig grunderna. :) Då är det extra kul när man fattar fort. :P haha

Fick hem jättesöta örhängen till Timstore.se idag förresten. :P Blabla. Känner hur mycket jag tjatar, men va tusan. TiM är en stor del av mitt liv på fritiden. :)

Här är de underbara örhängena iaf.:P
Visst är de söta! :D

Ni kan hitta dem Här.

Kan väl lägga upp en liten bild på mina favoritsmycken med.

Älskar denna looken !

Svart lite halv genomskinlig skjora, enkelt stilrent halsband med kors och dubbelringar som matchar halsbandet. Puss på det!
Älska!

Skulle kunna ha på mig det varje dag, helst med ett par skinnbyxor också. ;)


Blabla.. Ska kolla på tv och försöka fokusera på en sak nu, inte tre tusen saker som jag tänker på just nu. :P

Puss på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar