tisdag 1 november 2011

SmyckesOrgasm!

Herregud vilka fina örhängen jag fick hem idag!


Dom är verkligen helt underbara i verkligheten!
Finns i Brun, går och blå färg! De blåa är jätteballa!
Men jag föll för de brun som är på bilden ovan.

Iaf, ni kan hitta dem Här och de kostar 129kr. :)

Ni kommer absolut se mig med dessa på typ jämt! :D haha

Det är naturfjädrar så de skiftar så himla fint i olika färg och är helt unika.
De blåa är förståss färgade till viss del, men det är lite natrulig färg kvar i dem. Åh vi måste bara gå in och kolla hur fina de är!

Glöm inte att ni får 15% om ni anger "sarahjelm" i kassan.. Blabla..
Usch vad jag tjatar om det, men jag vill inte att ni ska missa det om ni lägger en order!
Ni är ju mina små skatter och jag vill ta hand om er! :D

Puss på er sötnosar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar