torsdag 3 november 2011

Onsdag mitt i veckan. :)

Då var det onsdag igen, bara torsdag och fredag kvar sen är det helg. Helt otroligt..
Tiden går så himla fort nu för tiden.

Rätt skönt ändå. :)
Jag längtar till Julen nu och det känns som det kommer bli jul vääldigt fort i år. :)

Igår köpte jag lite julpynt, känndes jättedumt när jag köpte det, men nu är jag väldigt nöjd. :)
Blev en julbock och två lite mindre prydnader som jag ska hänga i min gren. :)

Ja visst ja!
Jag har ju varit hos frisören idag! :)
Blev inte riktigt så ljus som jag hade hoppats på men, man måste ta det stegvis för att inte förstöra håret, så jag ska nog tillbaka om några veckor igen, kanske lägga i en toning då så att inte håret blir grått. :)
Det blir ju lite så när man var mörk innan och sen bleker slingor. :P

Men har vant mig ganska mycket vid det nu så imorgon kommer det nog kännas toppen. :)
Robban tyckte att det blev skitfint. :D Och det är ju kul att höra. :P hihi


Nu ser jag fram mot imorgon. :)
Jag börjar ju i skolan imorgon igen. ^^,
Känns hur knäppt som helst. :P

Jag ska iaf läsa en kurs på Högskolan här i Borås som heter "Illustrator: Grafisk design och produktion. Det ska bli kul att få lära sig Illustrator med. :) Jobbade lite med det när jag hade min praktik på Tranemo workwear för några år sedan, men jag kan typ ingenting i det programmet. :P

Men men, sen på fredag ska jag ju gå på kurs med! :D Shit denna veckan är nog den roligaste och på länge! :D
Händer så himla mycket bra som får mig att växa och se frammåt! :)

Känns skönt att kunna säga så. :)

Ta han om er Tussar!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar