lördag 12 november 2011

Blev inte fullt ös iaf..

Stackars Robban är jätteförkyld och har feber så han känner sig inte pigg nog att åka iväg. :(

Det är alltid så synd om Robban när han är sjuk för han blir så ynklig.
Just nu ligger han på soffan inlindad i sitt täcke och snarkar.

Blir att fixa och dona med honom idag och bara ta det lugnt.

Jag ska dock ut på lite äventyr över vägen iaf och köpa en tårta. :)
Kanske kan bli en svägn till affären och köpa nått gott tills ikväll. ^^,

Jaja., Nu ska jag lägga mig och kolla på tv en stund till med min I-Cushion. ^^
En liten rolig grej som jag köpte för några veckor sedan. :)



Det är såntdär gott ris i den :P
Jag har en röd barbapappa som jag sover med och jag tänkte att jag skule byta ut den mot denna, men den har inte kommit ifrån soffan. :P Det är så skönt att krama om den när man kikar på tv. :P haha

Finns så himla mycket roligt saker! :)

Puss på er ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar