fredag 4 november 2011

Skola

Sitter utanför salen som vi ska vara i vid 17.
Jag är dock helt ensam här så börjar fundera på om vi ska vara någon annan stans.
Jag såg nämligen en lapp när jag frågade vart jag skulle gå och på den hade hon i disken strukit över d511 som sala vi ska vara i heter.
Men men kommer ingen om typ 15-20 min så får jag väl fråga om det är här jag ska vara. :P

Jag vet att jag är väldigt tidig men jag hade ingenting mer att göra, det blev för dyrt att bara gå och dra på stan. :P

Har köpt tröja, vantar, halsduk, hårprodukter, smyckes delar och mat! Ojoj..

Nu får det vara stopp på ett tag. :)

Undra om Robban kommer komma ihåg att hämta mig ikväll. :P
Kanske ska skicka ett sms innan jag börjar för säkerhetsskull. :)

Nu kom en till som jag tror ska börja samma kurs som mig. Ser lika vilsen ut som jag gjorde när jag kom upp här. :P

Men men.
Ska försöka avlasta mina axlar lite innan vi börjar för jag har ont som tusan nu!



...



Iiih vad glad jag blev precis!
Vet ni vem som kommer här?
Jo en tjej som jag gick i skolan med tillsammans i Nässjö! Vad är oddsen? :D
Skitkul! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar