torsdag 24 november 2011

Nom nom

Har precis käkat tacos med Robban. :) Super!
Orkade dock inte så himla mycket. :P

Jag blev kvar på gymmet ganska länge idag. :)
Jobbade bara i ca 1h men stannade och pratade med Joanna i typ 3h till.
Det var så länge sedan jag träffade henne så det var kul att träffa henne. :)

Det är många av mina vänner som det var väldigt lägesedan som jag träffade.. Tyvärr. /:

Blir inte att jag får tummen ur och hör av mig till någon för jag har alltid så himla mycket att göra.
Fast egentligen inte.. Har oftast ingenting att göra, men det är svårt att förklara.. När man har varit hemma mycket så blir man så stressad om man har en sak inbokad på en dag. Då är typ hela den dagen borträknad. :P
Jag är som en pensionär.. ojoj.

Men men, får försöka ta tag i det sen när Robban blir frisk, det är extra svårt att komma ut när han är hemma. :)

Nu ska vi kolla på Bilar 2. :) hih

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar