tisdag 8 november 2011

Till Posten

Nu ska jag strax åka till posten och lägga på lite paket. :)
Sen ska jag förhoppningsvis hämta ut några med. :P
Har inte kollat posten än idag så jag vet inte om jag får hämta ut någonting innan jag kollat i postlådan. :P

Men jag ska ju ändå dit så kan passa på att kolla om de fått in någontig idag som de inte hunnit skicka ut avi för. :)

Har endel grejer som jag väntar på...
Klockan exempelvis.. Jag skulle nästan kunna döda för att få den idag. :P
Vill delsa ha en själv så sjukt jävla mycket och sen vill jag kunna dela med mig alla den till er!

Har pratat med min kontakt i Kina idag och de skulle kolla med sitt postkontor och höra av sig imorgon, så vi får väl hoppas att klockan inte försvunnit på vägen. :S

Sen har jag lite blandade smycken som jag fortfarande väntar på och lite grejer som jag har tagit hem till marknaden.
För jag kommer ha speciella saker på marknaden som jag inte kommer sälja på Timstore.se innan dess. ;) Kommer lägga upp dem här på bloggen, så om man vill vara först med dem så måste man komma på marknaden. ;) hihi

Nej till posten var det!

Ta hand om er!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar