måndag 28 november 2011

Söndag kväll

Hej kära läsare!

Idag har jag och Robban varit en sväng i både Svenljunga och Hillared. :)

Vi hade inte träffat Robbans föräldrar på över en månad så det var verkligen dags nu!
Det blev lite fika och en massa prat. :)
De har nyligen varit iväg på semester så de var så bruna och fina så - avundsjuk. ;)

Sen åkte vi till inom Pappa och Anna i Hillared och vi kom så lagom så pappa hade lagat en god gryta. :)
Kul att träffa dem lite med. :D

Så är det!

Vi har inte hunnit göra så mycket mer idag.
Åkte inom Maxi på vägen hem och köpte lite ljusstakar och julpynt. :)
Det blev även lite mat till fåglarna. ^^,

Sen när vi kom hem så beställde jag en massa skyltar, banderoller, dekaler, bilmagnet, klistermärke, adresslappar, med mera med reklam för Timstore.se. :) Det var kul! :D

Här kommer lite smakprov :




Fint va? :D

Kommer bli skitkul att få hem allting. :)
Hoppas bara att det hinner komma innan marknaden. :)
Valde leverans inom 14 dagar och det är 13 dagar till marknaden!

Vi får väl se. ;)
Annars så får jag skriva på en bit kartong. ;) haha

Åh jag längtar så himla mycket!! :D
Kommer bli skitkul!

Dessutom kommer jag ha sjukt bra priser på smycken! ;)

Om ni vill veta mer om marknaden eller överhuvudtaget och Timstore.se så gå in på Facebook och gilla "This Is Me" !

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar