måndag 7 november 2011

Söndag

Jag veeet, jag är så seeg. Men jag har inte "hunnit" ta kort på mina naglar. :P haha
Måste dra ut på ert lidande lite så ni får allt vänta till imorgon ;)

Ska ju ta en massa produkt bilder imorgon, så ni kommer få se mina naglar tillsammans med en massa fina smycken ifrån Timstore.se!

Har ju inte fått tummen ur r*ven än och tagit bilder, så får börja lite smått imorgon..
Det värsta är ju att jag har två tjejer som ska ställa upp och bli fotade, men jag har inte hunnit planera ihop allting än.

Tänkte be min underbara vän Evelina om hjälp att fixa håret på tjejerna men hon flydde ju utomlands, jag vet inte ens vart hon är längre! :O

Men jag får väl försöka sätta kammen i deras hår själv någon gång för det verkar inte som Eve kommer hem på ett tag. :P

Men men, jag har ju andra frisörvänner som jag kanske kan ta hjälp av.
Kanske till och med kan kolla med Camilla på Borås Nagelskola..
Hon är ju bra på allt! :D

Får fundera lite på det. ;)

jaja.

Ska kolla vidare på EMA i Belfast nu. :)

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar