måndag 14 mars 2011

Trevlig helg!

HejHallå!

Jag måste bara säga att jag har haft en jätte mysig helg!

I fredags var jag och Robert hemma hos Mamma för att träffa hennes särbos barn för första gången. Mycket trevligt och massa god mat! ^^,

Sen i lördags var vi först och åt på Jensen´s och sen åkte vi hem till Joanna och Per på kvällen för att kolla på Melodifestivalen och käka lite där med! NomNom.

Och idag har vi fått gjort en massa, duschdörrarna är på plats, badrumsskåpet sitter där det ska och jag kom precis hem ifrån Zumban! :P
Roberts föräldara var här och hjälpte till i badrummet som tur va, annars hade det nog aldrig blivit gjort! (:

Nu ska jag lägga mig i soffan, kolla på tv och vänta på att Robert ska komma och mysa med mig!

Ha det så bra!
Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar