torsdag 10 mars 2011

Snöig Onsdag!

Hej sötnosar!

Hur har ni det i snöstormen? :)
Själv kom jag precis hem ifrån ett Mary Kay sminkparyt! Det var väldigt trevligt faktiskt! :)
Och jag blev några hudra fattigare med. :P
Jag tänkte faktiskt annordna ett sminkparty tills mamma fyller år och bjuda in lite av hennes väninnor! Det kan bli väldigt trevligt om man tar det på en fredag ! ;)


Måste bara visa vilken otroligt söt ring jag köpte igår! :)
Va faktiskt av en slump inne på Indiska, har inte varit där inne på flera år och så kommer jag ut med en assöt ring!


Det är två lejonhuvud som tittar mot varandra kan man säga. :) jättesöt! Ska ta en bild när jag har på mig den någon dag! :)

Imorgon blir det gym och sol på IS-Sportcenter!

Ha det grymt!
Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar