lördag 5 mars 2011

Lördag

Hej Finisar!
Jag och Robert har börjat denna lördag med att storstäda hela lägenheten. Min pappa och hans sambo kommer hit och äter ikväll och då måste allt va fint! :) Sen är det så skönt att ha en städat lägenhet för då blir man extra motiverad att få allting klart! Längtar tills de kommer och tapetserar om i vardagsrummet så man kan få upp lite tavlor på väggarna, det är så kalt nu och blått... blä.. ^^,

Lisa och jag var upp på IS Sportcentar och tränade igår och jag har en sån fruktansvärd träningsverk idag, men gud så skönt det va att träna igår. (:

Men efter det - då färgade Robban mitt hår! :P Det blev rätt bra faktiskt, lite ljust kanske, men jag får vänja mig. :)

Nej nu får jag fortsätta annars blir det aldrig klart! :)

Ta hand om er!
Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar