tisdag 22 mars 2011

Inte bara negativt med snö..

Trotts att jag är en sommarmänniska så finns det vissa tider under vinterhalvåret som jag faktiskt njuter av..
Skidåkning, eller snowboardåkning, att rida i snön eller bara busa med Joanna och Robin som vi gjorde denna dagen..


Haha, fy fan så sjukt roligt vi hade!
Joanna kunde bara inte skuta skratta och jag trillade flera gånger när jag satt på huk och fotade.. :)

Sen kan jag väl inte påstå att jag är så förtjust i vinter för det mesta.. Det finns ju tillfällen så som de ovanför, men mestadels så fasar jag för att ta på min vinterjackan. Pågrund av min wiplash så kan jag inte ha på mig min jacka för länge utan att mina axlar gör ont eller överarmarna domnar bort.. :(

Är så sjukt sugen på att få börja med min rehabbehandling snart... Vill att de 6 veckorna ska vara över och veta om jag blivit bättre eller inte.. Om jag inte bli bättre måste jag ju gå vidare med någonting annat.. Ett alternativ är en operation i halsryggen, men jag vet inte om jag är så positiv till det. Vill hellre bli bra på egen hand..
Men men! Nu kommer Robert snart hem på lunch så jag måste gå och förbereda maten! :)

Ta hand om er!
Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar