onsdag 16 mars 2011

Shopping

Hejsan! :)

Har varit ute i Knalleland typ hela dagen idag och slösat en massa pengar..
Det är så många som fyller år i mars! :)
Men jag hittade en hel del till mig själv med. (a)

Köpte bland annat denna asballa ring från Ginatricot

Hur ball som helst!

Denna klockan köpte jag förresten i torsdags.. Har fått vänta i evigheter på att den skulle finnas på lager, men igår trillade den in i brevlådan!



 
På tal om klockor så var jag klockmaster och stälde in 5 klockor så att de passar på mina smala handleder.. (a) Jag har så himla smala handleder.. 

Köpte två slipsar till Robban med! En lila och en svart! :)

Nej nu ska jag och min träningsvärk lägga mig i soffan och kolla på Desperate Housewives !

Ta hand om er !
Puss Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar