fredag 25 mars 2011

Pengarna rullar...

Ojojoj, Pappas shoppinglista var lååång..
Kom precis hem och vi har inte haft en lugnt stund på över 3h. :)

Men det va väldigt mysigt och trevligt att få spendera lite tid med pappa, blir inte så mycket nu när jag har flyttat till Borås och oftast när jag träffar honom så är ju Robert med så då blir det inte samma sak. :)

Har alltid varit väldigt pappig av mig hela mitt liv, vi är så himla lika till sättet och personligheterna.. Det är skönt att ha någon som honom som man kan prata om det mesta med. :)

Men men, jag fick iaf köpt en Kaffeburk, äntligen. Har letat sönder efter en bra burk. Hade redan en så fin till mitt Te och då ville jag självklart ha en som passade till kaffet med. ;)


Dessa två är det iaf. :) det är många som har dem, men jag tkr att det är så himla fina! :D

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar