tisdag 15 mars 2011

Måndag

HallåHejHej! :)

Har varit hemma i Hillared idag och träffat Mamma, Pappa och Bror!
Härligt att se att de alla mår bra! :)

Passade även på att träffa Yvonne som jag ska en brudklänning till! :D Kanoners!
Hon gifter sig i slutet av maj och jag ska sy en jättefin klänning åt henne. Lite spännande då hon är plus size som jag aldrig sytt förr, men det kommer bli kul och spännande!

Ska även hjälpa mamma sy sin tärnklänning med. :) Men där får hon allt göra det mesta själv! ^^,
Kanske syr ett par klänningar till mig själv med så jag har några att välja mellan, måste ju ha på mig någonting snyggt själv om jag ska representera både bruden och tärnan! :)

Ni kommer få se bilder på allt när det har gått av stapeln på Torpa stenhus. :)


Bröllopet kommer bli sagolikt!

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar