lördag 19 mars 2011

Lördag

Shiit så seg jag är idag, önskar bara jag kunde ligga och sova hela dagen!
Tur att Robban offrade sig att åka och köpa pizza! Bästa Pojken i världen! <3
Orkade dock knappe en fjärdedel... Vet inte vad det är men är nästan aldrig hungrig längre och när jag väl äter så blir jag mätt med en gång, får tvinga i mig mat och blir helt proppmätt.. Inte alls kul..

Är sjukt trött på att vara sjukskriven... Vill kunna börja jobba och tjäna pengar! Eller framför allt vill jag kunna sy som en dåre! Har hur många idéer på klänningar och grejer som helt, vill bara sy sy sy... Men nu har jag fullt upp men bröllopsklänningen, har inte tid eller ork att hålla på med någonting annan just nu. /: Det suger..

Men men, nu ska jag gå och tjura framför tvn ist! Haha! ^^,

Ta hand om er! Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar