torsdag 3 mars 2011

Lyser med min frånvaro..

Hej kära vänner!
Jag lever fortfarande, kanske till vissas missnöje. ;)

Håller på för fullt i lägenheten, fick vår tvättmaskin installerad i måndags så vi har tvättat för fullt ända sen dess, men det tycks inte finnas nått slut på vår smutstvätt. :P



Här har vi den iaf. =) Det blev en Whirlpool med en massa funktioner som varken jag eller Robban förstår oss på än, men jag är super nöjd och Judith verkar vara helnöjd hon med! :)

Judith - för er som missat - är våran lilla kisse som förgyller vår vardag med hennes charmiga och superbusiga personlighet. :D Hon är helt underbar!

För att inte jag ska avslöja för mycket om vår lägenhet, då vi vill att det ska bli en överrasking för alla er när den är helt klar så kan jag bara tala om att vi äntligen blivit klara med tapetseringen i hallen och i köket. Nu återstår det bara vardagsrummet, men då kommer det faktiskt hantverkare som ska fixa allt för vi varken orkar eller hinner fixa allting hemma. Vi har att göra ändå!

Ska fortsätta packa in alla mina kläder i garderoben nu så det kan bli klart någon gång, sen är det dags att sätta på en maskin tvätt till! Jay!

Ta hand om er!
Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar