måndag 7 mars 2011

9 månader

Idag är det 9 månader sedan Jag och Robert bestämde oss för att bli Vi! Eller rättare sagt så var det jag som den 6e Juni bestämnde mig för att Robert var min och ingen annans och inte klagade han på det inte, som tur är! :D

Jag är så lycklig över att ha någon som honom i mitt liv!



Lycka är något man kan bestämma i förväg. Om jag som nu tillexmpel ska göra om hemma så tycker jag inte att det är fint beroende på hur möblerna ser ut och är placerade, visst det är ett plus men mest av allt beror det på min inställning. Jag har redan bestämt mig att älska mitt nya hem och den tillvaro som jag och Robert kommer leva i.  

Min lycka är ett beslut som jag tar varje morgon. Jag har ett val.

Jag kan ligga kvar i sängen och klaga över alla mina kroppsdelar som fungerar dåligt eller inte fungerar alls eller ta mig ur sängen och vara tacksam över de delar som fortfarande fungerar.

Varje ny dag är en gåva och så länge som jag kan öppna mina ögon skall jag fokusera på den dagen och njuta av alla fina minnen jag har och fylla den med nya.

 Ta hand om er alla!
Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar