lördag 19 mars 2011

Ibland vill djävulen tränga ut ur mitt huvud..

Ibland kan jag bara inte lämna mina tankar i mitt huvud, jag måste ventilera..
Förstår inte hur endel människor tänker när det gör eller säger saker..
Kan man inte vara så stark att man vågar säga sanningen?

Sanningen kommer alltid fram ändå och visar det sig då att man ljugit så finns det inga ord i världen som kan ta bort att du faktiskt ljugit..

Ibland kan man tycka att sanningen svider och är jobbig att berätta, men för att kunna bygga ärliga relationer mellan människor måste man våga och visa att man går att lita på..

Detta gäller alla och jag hänger inte ut vissa personer, utan detta gäller alla, även mig själv. Ibland kan det vara jobbigt att säga sanningen, men då får man bita i det sura äpplet och visa vilken sida av rättvisan man står på..

Jag har varit i några situationer som jag absolut inte önskar att någon annan någonsin ska behöva komma i. Där man håller en hemligehet mellan två bra vänner. Berättar man sanningen för den ena så har man svikit den andra och viseversa.

Jag vill bara att alla ska säga va de känner och tycker för allting blir så himla mkt lättare då.. Säg till mig hur jälva töntig eller ful du tkr att jag är istället för att vara en mes och sprida rykten eller snacka skit.. Våga säga va du tycker istället för att va en jävla tönt. Jag har svar på alla dina fårgor om mig för ingen känner mig bättre än jag.. Jag är trött på att få höra eller läsa saker om mig själv ifrån andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar