tisdag 15 mars 2011

Tävling

Tänkte ha en liten Tävling för er, mina trogna läsare!

Jag kommer lotta ut ett Läppbalsam med en Volume Boost effekt!

Det är ett skimrande läppstick som gör dina läppar större!
Är inte det bara helt perfekt? :D


Det enda jag vill att du ska göra är att skicka en bild till mig på dig, berätta lite om dig själv, vad du tycker är bäst med min blogg och vad du skulle vilja se mer av!
Lätt som en plätt!
Du kan skicka in ditt bidrag till min mejl sara_hjelm9@hotmail.com.

Jag kommer avslöja vinnaren i slutet av veckan! Lycka till! :)

Puss Sara

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kan man skriva här eller måste man skicka melj?
    Mvh Ida

    SvaraRadera
  2. Hej Ida!
    Du kan skriva här, men det skulle va kul att se hur mina läsare ser ut och få en lite mer personlig kontakt med er!
    Ta hand om dig! Mvh Sara

    SvaraRadera